vineri, 8 iunie 2007

Chirtoacă (PL) vs. Voronin (homo sovieticus)

Pe data de 3 iunie, în Chişinău au avut loc alegerile local.

În turul doi au intrat Iordan din partea Comuniştilor cu 28% din voturi, şi Chirtoacă din partea Partidului Liberal cu 24%.

Sincer să fiu, pe dl. Dorin Chirtoacă l-am susţinut de la început. Nu am nici un dubiu la adresa sa. Este cu adevărat ceea ce se numeşte "un candidat din noua generaţie"!
Nota 10!

Însă, referitor la preşedintele partidului Mihai Ghimpu, mă îndoiam că va vrea să cedeze în faţa celor tineri.

Şi să fiu sincer, m-a inervat că toată publicitatea electorală, Mihai Ghimpu îşi recita "citatale" neţinând cont de imaginea lui Dorin şi slaba cunoaştera a sa de către electoral.
Pe această temă, chiar mii interesant cum vor derula evenimentele.

Zilele astea l-am auzit pe dl. Ghimpu la un post TV, unde răspundea la întrebarea: cu cine va colabora în primărie(asta fiindcă, au luat număr de locuri la primărie, care le-ar permite în colaborare cu alţii să facă majoritatea - contracomunistă).
Domnia sa, explica cam astfel:
"Eu sunt conştient că sunt crescut în perioada comunistă, de aceea am făcut un pas în urmă şi am înaintat persoane tinere. Dacă şi alte partide vor face acelaşi lucru, vom colabora cu ei, altfel - nu!"

Mi se pare foarte frumos spus!
Felicitări dl. Ghimpu.

Pe de altă parte, Voronin şi comuniştii, se pare că cu de adevărat rămân "pe de altă parte"!

Voronin este persoana, care a ştiut la timp să se folosească de nostalgia populaţiei dupa timpurile când salamul costa 16 copeici.
Asta înseamnă că nu este nimic altceva decât o lichia.

Cei de la PL se vor a fi ceea ce s-ar numi în această situaţie în care este Moldova - SCHIMBAREA!
Mie, ca simplu cetăţean, îmi place această ideie, şi mi se pare că vine de unde trebuie.
Mă mai gândeam că ar fi foarte bine dacă ar colobora cu FDRM(Forum Democrat al Românilor din Moldova). Asta fiindcă acolo sunt toţi intelectualii Moldovei.

În rest, să vedem ce poate moldovanul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu