miercuri, 31 octombrie 2007

Îmbunătăţiri pe Blogs.Click.md

Azi am rezolvat cea mai discutată problemă a proiectului blogs.click.md - catalogarea blogurilor şi a posturilor dupa Ţară.
De fapt, toată imformaţia de pe site se referă doar la ţara selectată. Implicit, este selectată opţiunea All Countries
Odată ce un vizitator a selectat o ţară anume, opţiunea va persista şi pentru următoarele vizite.

Sper că am adăugat un procent la utilitatea proiectului.

Am rezolvat şi problema contorizării vizualizărilor. Astfel, se contorizează doar o vizualizare de pe un IP/6 ore.

Din păcate s-au găsit şi din aceea care au găsit interesant să facă Refresh...
Poate doar au vrut să caute bug-uri, nu zic nimic de rău.

Nu ştiu dacă am făcut bine, dar am adăugat posibiliteatea de a comenta articolele. Vă rog să vă da-ţi cu părerea pe acest subiect.

În zilele următoare voi veni cu încă câteva îmbunătăţiri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu