marți, 6 noiembrie 2007

Eşec

De ce am făcut blogs.click.md acum, când toată lumea e interesată de Blogosfera.md? Bună întrebare. Dar nu am nici eu răspunsul. Se pare că a fost un pas foarte neinspirat. Nu e de ajuns că sunt nou în ceea ce înseamnă blogging, dar am avut şi tupeu' de a "cureri publicul" cu prosta "inspiraţie" avută la crearea Blogs.Click.
În rest, culeg roadele unui proiect personal ratat(aşa cum spunea valeriu aici).

Aşa - am terminat cu plâsu'!
Hai să vedem care-i problema. De ce am creat blogs.click.md şi altele...?
  • pentru că pot crea proiecte de orice complexitate şi am necesitatea de a mă exprima în acest domeniu, mai ales când văd realitatea net-ului moldovenesc(rusificare, porcărie şi etc.);
  • pentru că prefer să fac bani pe proiecte personale decât să depind sută la sută de serviciu;
  • pentru că nu m-am consultat cu prea multă lume referitor la acest proiect.
Soluţii
  • distrug blogs.click.md şi mă apuc de alte proiecte personale;
  • tot distrug blogs.click.md şi mă implic în proiecte comune cu perspectivă! Asta aş vrea cel mai mult, dar problema e în colectiv - nu fac parte dintr-un astfel de colectiv :( şi nici nu ştiu dacă e posibil...
  • las tot baltă şi mă apuc mult mai serios doar de învăţat şi de certificări în domeniu IT!
voi ce ziceţi?
în plus, ăsta sunt eu:


What Kind of Blogger Are You?

nu vă râdeţi!

2 comentarii:

  1. Gandesti destul de rational, si nu cred ca e treaba noastra sa-ti decidem soarta acestui proiect.
    Fii tu insusi si continua aceasta idee, eu sunt convins ca o sa iasa ceva bun, dar ca trebuie sa adaugi putina "culoare" proiectului :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei ! nu-i char asha de rau, poate stii cum e ne-am saturat de una ... OOO! a aparut altceva... totul va fi BINE! atita timp cit este soare ;)

    RăspundețiȘtergere