joi, 12 februarie 2009

Trafic.ro s-a relansat... cu probleme

De ieri am fost informați că azi se relansează trafic.ro. Am aștemptat cu interes mare să văd noile nodificări(mai ales că cu o zi în urmă am lansat și eu ournet.ro). Azi când l-am văzut, am fost destul de dezamăgit. Și asta din următoarele motive:
  • Eu folosesc Google Chrome, iar noul trafic.ro nu merge pe Chrome;
  • Interfața arată binișor, dar este destul de greoaie, asta grație componentelor Yahoo folosite în cod javascript;
  • Statistica a rămas în mare măsură aceeași.


Trfaic.ro în Chrome

La prima impresie, pot spune că prefer versiunea veche.

Oricum, succese echipei Trafic.ro

3 comentarii:

  1. Te rog sa incerci sa-ti cureti cache-ul la browser. Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dupa 2 refresh-uri a mers totul normal in Chrome. Dar, ar fi fost bine să nu lăsați aceste detalii pe seama vizitatorilor. Era foarte simplu să indicați alte căi spre resursele CSS...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai bine promoveaza ournet.ro

    RăspundețiȘtergere