duminică, 12 aprilie 2009

Mi-a fost frică să vin la protestele de azi

De ieri am aflat că azi urmează să aibă loc un protest organizat de partidele de opoziție.
În sinea mea, am fost(mi se părea mie) hotărât să particip. Însă, azi, timpul trecea, eu căutam să urmăresc prin intermediul internetului ce se întâmplă în PMAN și, mai mult sau mai puțin conștient, am evitat momentul plecării printre rândurile protestatarilor.

Nu am mai fost să protestez.

Acum am aflat că în Piața Marii Adunări Naționale au fost prezenți cca. 10 000 de persoane. Am mai privit și niște video. Am opservat că printre protestatari erau puțini tineri(comparativ cu zilele precedente).

Dorin Chirtoacă a ținut un discurs în care a spus foarte simplu: "comuniștii au speriat tinerii".

Asta a fost!
Asta s-a întâmplat și cu mine.

Nu am crezut că am fost speriat până acum.

Îmi este rușine.
Sper ca niciodată să nu mai fac această greșeală.

4 comentarii:

  1. esti bravo , cel putin din prizma faptului ca ai putut sa scrii asta pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu m-am dus. Mie nu mi-a fost frica, dar am fost foarte ingrijorata, imi faceam griji sa nu fie violente, nu intelegeam de ce fac acest miting... Dar bine ca l-au organizat si au declarat sprijin pentru cei arestati si batuti, au cerut eliberarea lor. Pe mine m-a linistit ziua de azi, datorita acestui protest, care a fost pasnic si la care au participat, in mare majoritate, oameni adulti. De mai multe ori am plans zilele astea, vazand ce se intampla. Nu puteam adormi. Nu doar tu te-ai aflat in situatia asta. Sa fim curajosi si demni. Sa ne pastram calmul. Si sa cerem sprijinul lui Dumnezeu. Sincer, numai ajutorul Lui imi da speranta si putere de a face fata lucrurilor pe care le vad si le aud. Noi am vrut Schimbarea pe cale pasnica. Altcineva a vrut macel, pentru a ne incurca planurile. Asa imi explic.

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar le-a reuşit (poliţiei, comuniştilor sau cine a mai dorit asta) să intimideze oamenii. Mai mult de jumătate din tinerii pe care îi cunosc se tem (chiar numai) să treacă prin PMAN. Prostestul de ieri a fost paşnic, liderii au ieşit (în sfârşit) în faţa mulţimii cu un mesaj mai mult sau mai puţin clar şi le-a reuşit să-i liniştească pe cei mai "înfierbântaţi". Totuşi, am văzut acolo mulţi oameni care (, mi-a părut mie, ) semănau a poliţişti. Un fapt curios - aparatul de fotografiat îi intimidează pe aceştia - când îi fotografiam, îşi schimbau brusc obiectul de interes.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa nu-ti fie rusine. Nu toti oamenii pot sa iasa in strada cand stiu ca pot fi omoratzi. Nimeni nu te poate judeca.

    RăspundețiȘtergere