luni, 29 martie 2010

Lucrez la versiunea 2.0 Place.md / Placelook.com

Placelook este un proiect bun - cu siguranţă, asta ar spune cei mai mulţi. În acelaşi timp, majoritate au cel puţin 1-2 obiecţii importante (eu am mai multe).

Totuşi, de ce projectul nu este şi unul reuşit?
Eu cred că răspunsul este foarte simplu: Placelook este un proiect complex, şi asta generează multe neajunsuri, mai ales atunci când lucrează la el doar un programator(aici s-ar crede că nu are nici o şansă chiar).

Sincer să fiu proiectul mi-a luat prea mult timp pentru a renunţa la o recompensă pe măsură! În acelaşi timp, datorită încercărilor înnaintate de el azi am o platormă extraordinară, formată din câteva sisteme independente, care oferă fiecare câteva servicii pentru aplicaţii de ori ce fel.

Placelook azi este doar o interfaţă web care nu are o baza de date a lui sau alte module indispensabile unui proiect mare - el doar foloseşte câteva servicii la care este abonat. Anume aceste servicii fac din Placelook un proiect simplu şi uşor de realizat/administrat chiar şi pentru un singur programator.




Versiunea 2.0

Zilele acestea am început lucru la versiunea 2.0. Aceasta va aduce multe îmbunătăţiri importante.
Eu cred că anume această versiune va realiza scopul de bază al proiectului: Crearea unui proiect internaţional important.
Câteva elemente noi în versiunea 2.0:
  • Slide Show-uri de imagini, galerii, favorite;
  • Recenzii (Reviews) la localităţi, instituţii (hoteluri, companii, şcoli, stadioane, etc.);
  • Călătorii - cu imagini, comentarii, ...;
  • Rubrici de articole;
Deasemenea, designul va suferi unele modificări.
Alt element asupra căruia sunt orientat este performanţa şi minimizarea resurselor.

Implicare

Rog să lăsaţi sugestii, critici, propuneri, comentarii referitor la ceea ce credeţi că ar trebui să fie în versiunea 2.0 a proiectului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu